Bemadu dengan anak kandung|Seks dengan Bapa Tiri

<Mencari Peluang Kerja Dari Rumah
Hati wanita mana tidak terguris apabila melihat suami sedang berasmara dengan anak kandungnya di dapur rumah ketika dia baru pulang dari hospital selepas menjalani rawatan pembedahan kerana mengandung di luar rahim.

Biarpun kejadian itu dua tahun berlalu, situasi ibarat ‘bermadu dengan anak sendiri’ menyebabkan dia yang mahu dikenali sebagai Azie amat kecewa kerana hatinya disakiti dua insan paling disayangi.

Azie, 30-an berkata, hidupnya tidak menentu selepas melihat perbuatan bekas suaminya yang mengambil kesempatan terhadap anak tiri.

Menurutnya, anak gadisnya yang ketika itu berusia 15 tahun anak sulung hasil perkongsian hidup dengan suami pertama yang dikahwini pada 1994 sebelum bercerai lima tahun kemudian.


“Hasil perkahwinan itu, saya dikurniakan dua anak. Seorang lagi anak lelaki yang kini berusia 13 tahun. Selepas bercerai, kedua-dua anak itu dijaga nenek mereka di pantai timur,” katanya.

Menurutnya, selepas tiga tahun menjanda, hatinya ditambat seorang lelaki berusia 40-an dan mereka melangsungkan perkahwinan pada 2002.

“Perkahwinan kali kedua ini pada awalnya bahagia dan kami mendapat dua anak masing-masing seorang lelaki yang kini berusia lapan tahun dan perempuan berusia lima tahun.

“Namun, kebahagiaan itu mula tergugat sedikit demi sedikit selepas saya mengambil dua anak dengan suami dulu tinggal dengan kami di ibu kota,” katanya.

Menurutnya, ketika anak gadisnya berusia 13 tahun, dia sudah mula mencurigai sikap suami yang seolah-olah cuba mengambil kesempatan terhadap anaknya itu.

“Saya pernah terserempak suami yang berada dalam bilik anak dan dia cuba meraba anak saya yang ketika itu tidur.

“Bagaimanapun, ketika ditanya dia membuat alasan mahu menghalau nyamuk dan saya mendiamkan diri kerana enggan bergaduh selain tidak mahu anak lain tahu,” katanya.

Menurutnya, kejadian itu makin menjadi-jadi apabila anak gadisnya berusia 15 tahun dan pernah anaknya itu demam teruk dan meminta dibawa ke klinik.

Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...
"Mencari Peluang Bisnes Dari Rumah Dengan Modal Kecil? Klik Sini"
“Ketika dalam perjalanan ke klinik, baru anak saya menceritakan kejadian sebenar yang dia sudah beberapa kali menjadi pemuas nafsu suami, namun tidak berani menceritakannya kepada sesiapa kerana diugut bapa tirinya itu.

“Saya membawa anak saya ke balai polis untuk membuat laporan rogol kerana anak masih di bawah umur,” katanya.

Azie berkata, suami keduanya itu juga seorang yang panas baran dan suka memukulnya dan anak-anak, namun hanya anak sulung yang dijadikan hamba seks itu tidak dipukul.

“Lebih mengecewakan apabila suami memukul dan memijak perut saya walaupun ketika itu saya baru tiga hari selesai menjalani pembedahan kerana mengandung di luar rahim. 

“Mungkin dia bertindak begitu kerana marah selepas saya ternampak dia berasmara dengan anak ketika mereka di dapur,” katanya.

Menurutnya, selepas kejadian itu, anak lelaki keduanya turut menceritakan yang dia pernah terserempak kakaknya beberapa kali masuk ke bilik bapa tiri sebelum keluar dua hingga tiga jam kemudian.

“Bagaimanapun, anak saya itu tidak berani menceritakannya sebelum ini kerana takut dipukul suami yang panas baran, malah dia pernah diseksa dengan diterbalikkan kepala ke bawah kerana mengetahui hubungan bapa tiri dengan kakaknya itu.

“Selepas mendengar semua cerita dan mengetahui apa yang berlaku ditambah dengan apa yang saya lihat, saya meminta cerai dan kami berpisah Ogos tahun lalu,” katanya. 

Bagaimanapun, Azie kini buntu apabila anak gadisnya itu yang kini berusia 17 tahun menghilangkan diri sejak enam bulan lalu dan dia syak kemungkinan bekas suaminya mengambil anaknya itu.

“Saya sudah membuat laporan polis berhubung kehilangan anak dan syak bekas suami melarikannya kerana saya tahu dia bijak memujuk.

“Tidak mustahil anak gadis saya mengikutnya kerana dia masih mentah dan mudah termakan pujuk rayu bapa tirinya,” katanya.

sumber : metro

Comments

  1. tak tau nak ckp ape…sangtlah kesal dgn kejadian2 mcm ni..sepatutnya bapa jadi pelindung..emm remaja yg mcm tu memang dah tak bole nak dibantu kalau dia sendiri takmahu bantu diri sendiri…alahai

  2. Elnetthra Folly E.L says:

    menakutkan.inikah realiti kehidupan sekarang, semuanya berlandaskn nafsu semata-mata.sedarlah manusia, takut2 nanti tidak sempat kita memohon keampunan, dunia sudah bosan dan jelek dengan sikap kita..

  3. sitinurfatimah says:

    apa la nak jdi gan org zamanskag..mohon kita diauhkan babe!!

  4. AdiaLuze says:

    Apa jenis lelaki la macam ni ye.. Rasanye, nak 'dikasi' barulah tau langit tu tinggi ke rendah…

  5. Princess Nur says:

    astaghfirullahalzim..mengucap akak baca cerita ni..mmg dasar lelaki durjana..

  6. ✿ etiey erywan ✿ says:

    macam2 dunia sekarang kan.. mintak dijauhkan dari kalangan kita

  7. MamaYatie says:

    aduii..gerun mendengar…harap kan pagar…

  8. miszes ugly says:

    tak tahu nak cakap ape,sumpah takut dgr cmni.
    dunia sekarang..aduhh..

  9. Akhie. says:

    huuuhhhh dasyat…. ni sudah di luar batas keimanan…… wahai allah jauh kan lah kami…… nauzubillah….

  10. eins nuur says:

    bape tiri cm 2 xlyk dipnggil mnusie…smte2 ambil ksmptan dlm ksempitan

  11. kesian mmg la..budak tu ikut ayah tiri dia pun sb dah digoda dgn ayat2 manis oleh bekas ayah tirinya…sepatutnya dlm agama kalau mak dia dah tido dgn ayah tiri dia..dia dgn bekas ayah tiri dia walau dah bercerai mcm ni x boleh kahwin! haram! kira mahram dia jgk!

Speak Your Mind

*