Ketagih seks menjadikan Tandas sebagai Port memuaskan nafsu

Ketahui Teknik Rahsia Orang Korea Kekal Lansing..klik disini
Seorang remaja perempuan mengaku ketagih seks sejak setahun lalu apabila menjadikan tandas awam di pekan Bemban, Jasin sebagai ‘port asmara’ dengan kekasihnya.

Remaja berusia 16 tahun itu yang masih bersekolah juga mengaku dia membeli kondom terlebih dulu sebagai ‘persediaan’ bagi memuaskan nafsu bersama kekasihnya berusia 19 tahun yang dikenalinya ketika lelaki itu masih belajar di sekolah sama.


Malah, dia mengaku berulang kali menjadikan tandas itu sebagai port asmara bagi menghilangkan ketagihan seks bersama teman lelakinya.

Pendedahan itu dibuat remaja terbabit apabila dia diberkas pegawai syarak dan penduduk selepas disyaki berkhalwat di rumah keluarganya di Kesang, Jasin, kira-kira jam 2.30 pagi, semalam.


Remaja itu dikatakan menjadikan rumah keluarganya sebagai port baru melakukan perbuatan terkutuk bersama teman lelaki ketika ahli keluarganya tiada di rumah.

Bagaimanapun, hasrat pasangan terbabit menjadikan rumah keluarga perempuan berkenaan sebagai tempat maksiat tidak tercapai apabila diberkas dan diserahkan kepada Jabatan Agama Islam Melaka (Jaim), untuk siasatan dan tindakan lanjut.


Ketua Pegawai Penguat Kuasa Jaim, Rahimin Bani berkata, berdasarkan siasatan, pihaknya mendapati pasangan berkenaan mula berkenalan dan menjalinkan hubungan cinta ketika lelaki terbabit masih bersekolah bersamanya.


Katanya, sepanjang perkenalan itu pasangan terbabit mula melakukan perkara terlarang sehingga melakukan seks dengan memilih tandas awam sebagai tempat melakukan perbuatan itu.

“Bermula dengan beberapa kali terlanjur dengan hubungan haram itu, remaja perempuan terbabit terus ketagih mengadakan hubungan seks bersama pasangannya dan melakukannya sekiranya ada kesempatan ketika bertemu.
Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...
"Mencari Peluang Bisnes Dari Rumah Dengan Modal Kecil? Klik Sini"
"Cara Mudah Kelihatan Jelita Sepantas 4 Hari. KLIK SEKARANG!"


“Malah, remaja terbabit mengakui dia membeli satu set kondom a RM3.50 di kedai runcit di pekan berkenaan berhampiran sekolahnya sebelum menemui teman lelakinya itu.

“Hasil hubungan pertama itu mereka terus terlanjur dengan menjadikan tandas sebagai lokasi pilihan sehinggalah mereka beralih ke rumah remaja perempuan itu,” katanya.

Rahimin berkata, serbuan dilakukan selepas pegawai syarak terbabit menerima aduan menyatakan ada seorang lelaki dipercayai bukan muhrim masuk ke rumah selepas penemuan sebuah motosikal yang diletakkan secara tersorok di belakang kediaman keluarga perempuan berkenaan.

Katanya, bertindak daripada maklumat itu, pegawai syarak bersama penduduk ke rumah berkenaan dan selepas beberapa kali memberi salam pintu dibuka oleh remaja perempuan terbabit.

“Pemeriksaan menemui seorang lelaki di dalam bilik rumah berkenaan dan soal siasat dijalankan mendapati dia tidak mempunyai hubungan mahram bersama remaja itu.

“Ketika itu hanya mereka berdua berada di dalam rumah berkenaan dan ibu bapa dan anggota keluarga lain perempuan itu pulang ke kampung,” katanya.

Beliau berkata siasatan mendapati lelaki terbabit datang ke rumah itu sejam setengah sebelum serbuan dilakukan.

gambar teda kaitan..pinjam dari google..hehe
sumber : Metro

Incoming search terms:

Comments

  1. hadih macam2 la budak2 ni sis

  2. Ujang9897 says:

    mak ai..

  3. KipaSusahMati says:

    aduhai…spi mcm ni skali…hmm…apalah nak jd…

  4. AdiaLuze says:

    Kesian kan … remaja bermasalah macamni kita kena cari alternatif terbaik untuk bantu mereka .. Jgn biarkan mereka terus sesat …

  5. as a parents aku memang susah hati dengar berita2 mcm ni…. aduh…..

  6. awie958 says:

    budak ni kena bagi nikah ngan laki tu senang hari2 dia nak je laki dia boleh bagi..susah kalau ilmu agama tidak dititik beratkan..inilah jadinya

  7. SheeMohamad says:

    *sigh..mcm² ragam. ini yang masih sekolah dah mcm²..kalau yang dah keluar dr kepompong keluarga tu?

  8. ::Budak Degil:: says:

    budak2 sekarang ni…melampau2..

  9. Dimanakah silapnya..?? segalanya berpunca dari diri sendiri..

  10. Rainbow says:

    tempat kotor, perangai kotor, sume kotor…

    nfsu tak terkawal

  11. Fantastic Ajane says:

    ada2 ja kan… kawin la terus kalu x tahan…

  12. ardinihumaira says:

    eee dasyatnya pangai budak2 ni huhu

  13. Darl Eika says:

    advance giler bdak3 skolah skrg.
    oh penin.

Speak Your Mind

*