Panas!..

[Gambar] Norman Hakim berbuka puasa bersama anak anaknya dan Abby Abadi

Ketahui Teknik Rahsia Orang Korea Kekal Lansing..klik disini
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!!

Salam Mesra…

Umum dah mengetahui tentang perkahwinan termahal yang bakal diadakan tidak lama lagi, perkahwinan antara Norman Hakim dan Memey Suhaiza. Berbagai versi pendapat diutarakan oleh mereka2 yang mengambil tau tentang hal ini…

Apa yang Ellen nak kongsikan di sini ialah beberapa keping gambar yang Ellen pinjam dari.bang Nara .Tentang Norman Hakim yang tengah berbuka puasa dengan anak anaknya hasil perkongsian hidup dengan Abby Abadi...terharu juga saat Ellen melihatnya…korang plak apa pendapat…hehe..

Jum layan beberapa pic ini..

norman

"Exam PTD 2014"
"-HOT-Wangian khas untuk memikat wanita - Wanita pasti tergoda -.."

norman

Adeii..entah napa tetiba ja hati ellen sebak nampak pic2 ini….

norman

 

norman

 

norman

 

norman

 

norman

 

Nota Kaki : Harap lepas Norman Hakim Kahwin ni…dia akan terus jadi cam ni..tidak lupa pada anak anak dengan bekas isteri….

Incoming search terms:

5 comments

  1. Norman masih sayang dengan family dia tu kan sis… I believe! Wat to do..don’t blame anyone… tiada siapa yg sempurna. Tiada siapa yg tidak buat sialp :)

  2. bapa mana tak sayangkan anak..

  3. bagus mereka berbaik demi anak anak kan sis.. kesian mereka tu perlukan sangat kasih sayang seorang ayah… Norman ni sangat penyayang orangnya.. salahnya dia playboy.. miahahaha

  4. sis syukur c norman tidak kasi lupa tanggunjawab dia sama abby dan anak2 kan

  5. hm,tapi baju si Abby juga la mahal.. (You Can Run but….).. Hehehehe..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top