Panas!..

[Gambar]Erin Malek bertatoo dan bertindik di Lidah

Ketahui Teknik Rahsia Orang Korea Kekal Lansing..klik disini

Salam mesra…

Tadi kan , tadikan…adeiii….Ellen p jejalan kat satu Forum..hahahaa..jumpa satu citer ni…

opss..mencarut2 plak..Ellen jumpa cerita mengenai Erin Malek…pelakon cute yang menjayakan Tentang Ulan….opss bukan..Tentang Bulan plak…hahhaa..

Apa yang hebat kat sana…budak tu (Erin Malek) mengaku dia seorang yang sosial dalam satu rancangan Tv..kalo tak salah Rancangan Galaksi tu..siap lagi kata dia ni bertindik kat lidah dan bertatoo…ekk…tak salah rasanya kan..tapi taulah mereka ni kan retis..apa pun kena tengok..hahaha..

Okies..jum tengok pic Erin Malek ni tunjukkan lidah dia yang kena tindik..adoii…hebatnya ko dik..siap tunjuk di TV lagi..caya la…

erin malek tatoo tindik

Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...
"Exam PTD 2014"
"-HOT-Wangian khas untuk memikat wanita - Wanita pasti tergoda -.."

Gambar dia dan tatoonya tak da plak..di mana agaknya…Tatoo betul ker atau tatoo yang kena lukis ni..hahahaaa

Apapun…harapan Ellen pada retis2 muda..chewah!! jaga2 peribadi…sebab tak pasal2 femes benda lain..hehehe…

Jum layan tengok pic2 Erin Malek plak..

 

Cutekan…

Time dia kecik2..berlakon Tentang Bulan

Incoming search terms:

11 comments

  1. artis mana ni..tak kenal pun..

  2. owh..penah dengar tentang bulan tu..tapi confuse filem malaysia ke indonesia..

  3. terkujat pula ulan.. sempat berfikir,eh ada ka movie “tentang uLan??” hahahaha sadis org tgk cerita tu klu betul sis.. hahaha sure tak laku punya… seorang ibu yang duduk dirumah layan blog siang malam sinopsis dia hahahahaha

  4. ahh dia ada tatoo? ada tindik lidah?? biar betul..seram sa..sakit tu

  5. erk…fyna tak kenal pun sis..
    hurm.
    apa ntah yg best ngan tatoo tue…

  6. Hm,si Aki mau berkenalan la sama dia ni.. :-p

  7. Berita Indonesia Terkini

    Wow, wonderful weblog structure! How lengthy have you been blogging for? you made blogging glance easy. The whole look of your web site is fantastic, as neatly as the content material!

  8. Laknatullah….kepada mereka yg bertindik dilidah bagi org islam…Daripada minat dekat Erin ni terus jadi x suka dah…

  9. btl ke erin tu bertindik?cm xcye jew

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top