banner

PERTANDINGAN PAYUDARA TERCANTIK DI THAILAND[GAMBAR]

<Adakah anda ingin mengikuti jejak langkah Adira untuk dapatkan kulit CANTIK & PUTIH? Dapatkan disini
<Mencari Peluang Kerja Dari Rumah

Salam Mesra..

Agak lama rasanya Ellen tak share something yang giler kat sini..hahaa..kenapa ellen kata gila?sebab hal ni memang gila di fikiran dan mata Ellen..adeii…hahaa.

Nak tahu apa yang Ellen maksudkan…hahaa..gelak lu sebelum diteruskan…ada ker patut benda macam ni pun nak jadi pertandingan…????!!!!

Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...
"Mencari Peluang Bisnes Dari Rumah Dengan Modal Kecil? Klik Sini"

Di Thailand, diadakan satu pertandingan payudara tercantik, entah bagaimana lah agaknya mereka nak cantikkan payudara mereka ni, pasang segala macam perhiasan kot..bubuh manik manik atau subang segala..hahaa..dan yang lawak dan jijiknya plak,penghargaan ¬†untuk payudara terbesar juga diadakan…adeii…hahahaa…suka suka saja mereka nak biarkan payudara tu di ramas oleh juri juri yang kebanyakannya lelaki…huhu

Sumber: Celapikit

Incoming search terms:

Comments

  1. Ni semua kerja gila!

  2. ini gila kak! ngeri!

Speak Your Mind

*