BORANG RAYUAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA|DOWNLOAD BORANG BR1M

Ketahui Teknik Rahsia Orang Korea Kekal Lansing..klik disini

Bagi mereka yang telah menyemak status permohonan Bantuan Rakyat 1Malaysia dan gagal dalam permohonan ini masih mempunyai peluang untuk membuat rayuan melalui borang rayuan yang disediakan.

Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...
"Mencari Peluang Bisnes Dari Rumah Dengan Modal Kecil? Klik Sini"
"-HOT-Wangian khas untuk memikat wanita - Wanita pasti tergoda -.."

Pemohon boleh mendapatkan bantuan dan khidmat nasihat petugas di Pusat Khidmat wakil rakyat dan penyelaras Barisan Nasional (BN) serta Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung/Persekutuan

Untuk download borang tersebut boleh klik link berikut:

http://www.treasury.gov.my/pdf/br1m/rayuan_BR1M.pdf

Incoming search terms:

Comments

  1. Sarimah Abdullah says:

    Permohonan Lesen Bantuan

  2. mohamad daud sahee says:

    Kenapa rakyat nak isi lagi borang rayuan br1m kalau kerajaan betul2 iklas nak bagi bantuan pada pada rakyat bagi je lah. Kalau di. Katakan rakyat nak menipu kepada kerajaan itu mustahil kerana apa kerajaan kan sekarang ni da cangi apa je boleh tahu. Ada orang nak bunuh orang pun pihak keselamatan kerajaan dengan pantas mereka terus dapat menangkapnya cangih kan kerajaan ni. Sehingga Negara luar yang bergolak dengan peperangan kerajaan kita terus membantu rakyat negara luar nampak tak perihatinnya kerajaan kita. Ada tak pihak kerajaan kita bagi syarat mereka semua tu isi borang rayuan bantuan kerajaan tak ada pun. Kenapa rakyat sendiri di buat macam tu. Sedangkan rakyat negara ini sendiri bagi sokongan mandat pada mereka sebagai kerajaan tapi apa yang mereka da buat pada rakyat sedar ke apa.

  3. kenapalak susah sangat untuk terima bantuan BRIM 2.0………… ble check dalam sistem .. x ada alasan yang diberikan nama x ada dalam sistem JPN….

  4. nor fadlina bt mashuri says:

    memohon br1m (2.0)

  5. luka balitang says:

    ada sudah 1 brm

Speak Your Mind

*