Panas!..

PERMOHONAN JAWATAN DALAM PDRM SECARA ONLINE

Ketahui Teknik Rahsia Orang Korea Kekal Lansing..klik disini
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!!

"Exam PTD 2014"
"-HOT-Wangian khas untuk memikat wanita - Wanita pasti tergoda -.."

Permohonan bagi jawatan di dalam Polis DiRaja Malaysia (PDRM) kini boleh dibuat secara online melalui Portal Rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) mulai 20 Mac 2012.

Calon-calon hendaklah berumur tidak kurang 18 tahun dan tidak lebih daripada 28 tahun (PMR / SPM / STPM / Diploma / Ijazah Sarjana Muda / Sarjana) dan tidak lebih daripada 35 tahun (PhD) pada tarikh pendaftaran.Sila rujuk Skim Perkhidmatan PDRM.

Permohonan adalah menggunakan Borang Pendaftaran Pekerjaan Di Sektor Awam (SPA8i) yang boleh diperolehi melalui pautan ini : http://putra3.spa.gov.my/online/BORANGSPA8I.

Incoming search terms:

22 comments

  1. nk jdi polis kna amek diploma dlm bdang apa? bdang apa2 pun xpa ka?

  2. bila trikh tutup pngmbilan konstbal sokongan dlm spa ni??nk brape bramai lg dlm anggota polis…sy btl2 mnt sgt nk msk polis..

  3. skrg stay boleh daftar lg ker? n bila date closed? tqvm

  4. Yeoh chin how

    I Ingin menyertai sspdrm atau pun pvr ,Sekarang i adalah anggota rela dari platun0182.
    Pada tahun2001 i pernah masuk kem police Singapura selama enam bulan training dan juga lulus dengan kontrak selama 5tahun tetapi i lepaskan peluang itu kerana i rasa tak sedap hati kerana bukan negara sendiri,sila hubungi saya di talian 0124303822 saya memang berminat untuk sertai pdrm atau pun sspdrm janji dapat berkhidmat untuk rakyat rakyat negara kita,terima kasih kepada pihak yang berkenaan.

  5. mcm mne saye nk msk jadi polis???saye minat sgt ni…pleaasse tell me

  6. fatinfahirah binti norazman

    salam….macam mane nak aply masuk polis…saye sudah banyak kali aply,tetapi sampai sekarang tidak dapat..saya minat sangat nak jadi polis..

  7. asalamualaikum,,,sy mmg mnt sjak sy kcik lgi pdrm krna pdrm mnjge orang awam untk aman dan damai slalu itu lah sy nk buat klau sy srtai pdrm ini…

  8. joshua A/l Maruthamuthu

    saya ingin menjadi seorang polis……dan………saya ingin tahu bagaimana nak mohon untuk menjadi seorang polis PDRM??????

  9. saya berminat dalam polis

  10. SUJINDIREN A/L SUKUMARAN

    nama saya sujindiren umur saya 20 saya beajar sampai tahap spm. saya minat menjadi anggota polis. saya mempuyai bentuk badan yang sesuai dan berat badan yang sesuai.ini nombor saya 0143854798.

  11. mcm mna nk buat permhonan polis ni? sye sngt2 nk jd polis tp sye x taw nk wt mcm mna. . .
    nk mhon mcm mna sye x taw. . . sye lngsung x fhm mcm mna nk mhon mcm mne.. . .
    melalui spa8 pon sye da cuba wt tp sye x taw. . tlnglh spe2 yg ble bntu. .
    sye btol2 nk jd polis.

  12. Sya ingi m’mohon mau jg polis bgian pnjara,pnya la..,sya ada mnat udh nak jd polis ni..bla ada pngmbilan ya ni thun…?

  13. Sylvester Bryan Anak Jenta

    bile pgmbilan polis bg sesi 2013.?sy nk sngt mnjdi polis. Tapi brte psal pgmblan polis xde jge sy dngr. .klau ade pgmbilan polis tahun ini, mahupun thun yg akn dtang. .sy hrp phk pdrm m’hubungi sy d talian 0148893549. .tq. .

  14. nur fatin atikah

    klu boleh tahon ni jugak sye nak dapat kerja polis..heee…insahallah

  15. Tuan,saya pemohon baru pengambilan PDRM,konstable sokongan Gred YT1 menjadi pilihan utama saya,saya memang minat sangat nak masuk PDRM.Semoga Tuan mempertimbangkan permohonan saya ini.

  16. fazli bin jaffri

    pdrm

  17. RAVINDRAN A/L SIVAPRAGASAM

    TUAN, SAYA NAK MENJADI POLIS.TAPI SAYA TAKTAHU MACAM MANA DAFTAR ONLINE BOLEHKAH TUHAN TOLONG SAYA.

  18. sya nak sangt menjadi anggota PDRM…tpi sya tk thu mcm mn nk bt…
    sya dpt sokongan dripd keluarga untuk berkhidmat untuk negara….
    tolong saya…0136784137

  19. As Malaysian I have responsibility to give service to our country peacefulness.For my opinion a policeman play a major role.Thats why I choose this profession.

  20. Nur Afiqah Binti Mohd Shah

    saya berminat sgt nak jd polis,tapi tidak tahun macam mane nak mohon..boleh sesiapa bantu saya.

  21. kalau saya dapt jadi polis saya akan bagun kan negara kita . tuan tegoh sekarang remaja yang mem naik motor mereka tidak hirau kan nyawa mereka .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top