Panas!..

Search Results for: gambar perempuan suka seks

Kisah Sedih – Diari Seorang Wanita

sedih

Aduh…sakitnyer. ..isk…. . aduuh….Bang sakit nye tak tahan saya” keluh Nisa pada suaminya Zakri.“Apelah awak nie….lama sangat nak bersalin dah berjam-jam dah tak keluar-keluar juga. Penat dah saya tunggu. Nih mesti ader benda yang tak elok awak buat , itu lah sebab lambat keluar budak tu banyak dosa la tu” rungut Zakri pd Nisa. Nisa hanya diam dan menahan sakit ... Read More »

Kesan Buruk Onani Dan Menghisap Kemaluan Suami

lancap

Onani atau melancap, sebagai suatu cara melepaskan syahwat pasti dilalui oleh setiap lelaki menjelang dewasa. Selain dari kesan negatif psikologi, perbuatan melancap mengakibatkan kehilangan tenaga, nutrien dan zat dari tubuh. Terdapat satu lagi sebab mengapa melancap tetap tidak sihat. Jika korang biasa dengan Foot Reflexology, korang akan tahu bahawa tapak kaki mengandungi urat saraf dan meridian yang menghubungkannya dengan berbagai-bagai ... Read More »

Berpisah Kerana Buah Dada Terlalu Besar, Teman Lelaki Tak Tahan…

BUAH DADA

Kecil salah,bila besar pula masalah,haih,macam-macam hal lah kan.Mungkin sesetengah wanita begitu berbangga memiliki sepasang buah dada yang besar dan menyifatkan diri mereka sebagai ‘seksi’ serta mampu menarik ramai lelaki untuk melutut di hadapan mereka. Namun berbeza Zuriana (gambar atas) yang memiliki buah dada sebesar 32K, dia rasa begitu terseksa apabila gagal memiliki teman lelaki, sukar mendapat pakaian yang sesuai dan ... Read More »

Benarkah Wujud Dunia Lain Di Perut Bumi?

top

Menurut Billie, dunia yang terletak di perut bumi itu dihubungkan oleh beberapa buah lohong dan terusan yang dibina oleh penduduk tamadun Lumeria – iaitu tamadun yang pernah wujud ratusan ribu tahun lalu di sebuah benua di Lautan Pasifik dan Lautan Hindi. Bagaimanapun, tamadun itu lenyap akibat bencana alam yang dahsyat. Di dalam perut bumi itulah masyarakat Lumeria membina suatu tamadun ... Read More »

Cara Mengenal Jantina Bayi Dalam Kandungan

Menurut Prof. Jamiyah, jantina bayi dalam kandungan boleh dikesan melalui ujian ultrasound tetapi sebenarnya ia agak sukar kerana jantina janin terletak pada kawasan yang kecil dan tersorok. Kadang kala Ujian ultrasound akan mengambil masa yang lama. Menjelang minggu ke-20, agak mudah mengetahui jantina bayi selagi pakar yang mengendalikan ujian ultrasound mendapat gambaran yang jelas. Katanya teknologi sains boleh digunakan untuk ... Read More »

Scroll To Top