Search Results for: seks nenek tua

NENEK 60 TAHUN DI TAHAN KERANA MENDERA CUCU

Gambar Hiasan, tiada kaitan dengan artikel

Tubuhnya kurus dan kecil manakala seluruh badannya dipenuhi kesan cubitan dan kudis dipercayai akibat kecederaan lama disyaki didera.

Begitulah penderitaan ditanggung seorang kanak-kanak perempuan berusia tujuh tahun sebelum dia diselamatkan [Read more...]

Hari Jadi seorang nenek diganggu oleh kumpulan lelaki bersenjata di Ipoh

RAKAMAN kamera litar tertutup (CCTV) menunjukkan suspek menyerang rumah Gordan Francis di Taman Desa Rishah, Ipoh, Perak, semalam.

Sambutan hari ulang tahun kelahiran seorang nenek yang dihadiri 32 ahli keluarganya di Taman Rishah di sini gempar apabila diserang sekumpulan empat lelaki bersenjatakan pistol, parang dan kayu golf, awal pagi ini.

Kejadian pukul 1.50 pagi itu turut mengakibatkan seorang daripadanya iaitu Gordan Francis, 18, yang juga cucu kepada M. Marianee, 58, cedera di bahagian bahu akibat terkena tembakan.

Menurut ibu saudara Gordan, G. Ushanantini, 30, salah seorang daripada suspek yang tidak dikenali itu dan bersenjatakan pistol melepaskan dua das tembakan rambang ke dalam rumah mereka.

“Ketika itu, anak saudara saya (Gordan) sedang duduk di atas motor menghisap rokok di luar pagar rumah sebelum keluar [Read more...]

Nenek kena ragut dalam perjalanan ke Klinik

Salam mesra..

Adeii..macam macam saja kebelakangan ini..kalo tak rogol, bunuh, buang bayi, campak mayat, simbah asid..Kes samun juga semakin menjadi jadi…penyamun dah macam tak takut dengan hukuman yang akan dikenakan jika tertangkap..huhu..

Kes terbaru ni benar2 menyentuh hati Ellen…sebab yang di samun ni ialah seorang warga emas dan tidak sihat..sedang dalam perjalanan ke Klinik plak tu…huhu…kesian..tapi apa yang Ellen heran..napa nak pakai rantai emas mahal tu….adeii..silap juga kan..apa pun…kena berhati2…

Jum baca petikan yang Ellen ambil dari Mstar Online ini:-

Ibarat jatuh ditimpa tangga, seorang wanita warga emas yang tidak sihat hilang rantai emas bernilai RM3,000 apabila diragut lelaki bermotosikal ketika dalam perjalanan ke klinik.

Mangsa yang berusia 68 tahun itu keluar bersendirian dari rumahnya di Bera untuk mendapatkan rawatan di [Read more...]

Nenek jumpa mayat kena cekik dibuang dalam parit

Seorang nenek yang ingin ke pasar terkejut selepas menemui mayat seorang lelaki yang terlentang dalam sebuah parit di jalan masuk ke Kampung 3 Kongsi berhampiran Taman Tasek Mutiara, Simpang Ampat dekat sini, pagi Sabtu.

Warga emas berkenaan, dikenali sebagai Teh, 60-an, menemui mayat itu pada 7 pagi dan bergegas ke pasar raya Taman Tasek Mutiara untuk memaklumkannya kepada orang ramai yang kemudian menghubungi polis.

Ketua Polis Daerah Seberang Perai Selatan Superintendan Shafien Mamat [Read more...]

Urutan batin bertukar menjadi khidmat seks|Tukang urut seks

Belaian bidan gebu“Pada mulanya saya takut melanggar pantang larang ditetapkan nenek, tetapi demi wang ia akhirnya saya abaikan,” kata seorang gadis yang terjebak dalam kegiatan urut batin biarpun cita-cita asalnya mahu mewarisi kepakaran neneknya dalam bidang urut tradisional.

Berbekalkan wajah jelita dan tubuh gebu, gadis tukang urut berusia 21 tahun itu yang hanya mahu dikenali sebagai Su berkata, dia sebelum ini belajar ilmu urut tradisional daripada neneknya yang juga seorang bidan berpengalaman.

Menurutnya, harapan neneknya dan dia sendiri ketika itu ialah untuk menjadi seorang tukang urut tradisional khususnya untuk wanita baru bersalin. “Sejak kecil saya suka melihat nenek mengurut wanita baru bersalin dan dari situ timbul minat saya untuk mewarisi kerjayanya,” katanya yang ditemui Harian Metro di sebuah pusat urut di pinggir ibu kota.

Su berkata, ketika berusia 15 tahun, neneknya yang sudah tua menurunkan ilmu perubatan dan urut tradisional itu kepadanya.

“Pada masa sama dia berpesan agar saya tidak melanggar pantang larang termasuk menyalahgunakan ilmu ini untuk tujuan urutan lain, tetapi demi mendapat wang dengan cara mudah, saya kini melanggar amanatnya.

“Pada mulanya saya mengurut wanita lepas bersalin di rumah saya di Perak, tetapi pendapatan diterima tidak mencukupi untuk perbelanjaan harian, menyebabkan saya memberanikan diri berhijrah ke Kuala Lumpur,” katanya.

Menurut Su, pada mulanya, dia bekerja di Damansara, dekat Petaling Jaya dan ketika itu dia hanya menawarkan khidmat urut badan, kaki dan refleksologi pada harga RM50 bagi satu sesi, tetapi akibat pengaruh beberapa rakan sekerja, dia mula berminat dalam urutan seks.

[Read more...]